Friday, March 16, 2012

happy birthday to me :)

assalamualaikum, salam sejahtera.. bonjour...

7hb mac 2012.. cukup la umur aku 21thn.. dah boleh mengundi dah pasni.. dah blh jadi mak orang dah lau dah kawen la...

tapi bukan nak cakap pasal umur tapi nak cakap pasal.. ada gak orang yang ingat befday aku kan.. thankz la yang semua wish tu..

tak lupa juga kawan2 kat UKM sbb tlg celebrate befday aku....

bajet aku student UKM je.. for your information.. saya student UNITEN bkn UKM...thankiz korang :)

kawan baik dari sekolah sampai sekarang.. thankz my dear :)
kek pun dah mandi tepung gak.. kek yang sedap.. thankz again korang..
acap.. walaupun datang lambat.. tetap kena ok.. hehe
happy birthday to me.. sweet 21 :)
khairul, mg n me :)
again with my bff ....
tengok bunga api sama2.. alaaa.. sweet nyer ...
wak facial pakai tepung.. suka2 je nak kena kan orang.. nah.. kna gak akhirnya kn.. :p
sedapnye kek ni.....................

p/s : thankz korang...

No comments:

Post a Comment

klik la.. cute tau..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...