Monday, March 18, 2013

4tahun berlalu!

salam dan selamat sejarah semua!

dah lama x meng-update blog.. bukan tak ada cerita menarik tapi busy.. biasa lah start intern. so, nk cari masa terluang tak dapat la. asyik busy je memanjang. HAHA

dah dekat 2 bulan aku start intern ni.. nak abis dah la pengajian aku selamat 4tahun kat uniten tu.. rasa macam kejap je.rasa bru semalam je daftar masuk uniten. walaupun uniten kt muadzam tak ada apa yang menarik tapi kat sna la kenangan manis dan pahit bersama teman-teman. mana nk cari kenangan macam tu. tak dapat nyer.

lepas ni jumpa time majlis kahwin dorang la semua.. hahaha

kena cepat2 kahwin la semuanyer.. blh aku g merenjis penggantin. acecece! haha

cakap pasal kahwin, lepas sorang, sorang kawan aku kahwin.. turn aku bila plak.. haha

sebelum capai cita-cita, perkataan kahwin tu lambat lagi la jawabnyer.. tggu kawa-kawan kahwin dulu la baru aku kahwin.. ntah2 time tu dh tua.. tapi jodoh tu ditangan Allah.. kita tak tahu bila jodoh kita sampai.. in sha Allah satu hari nanti.!

WAWAMOHD
XOXO

No comments:

Post a Comment

klik la.. cute tau..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...