Tuesday, March 13, 2012

Berhijab

salam..
tergerak hati ni untuk berubah... sampai bila harus cam tu je.. xkisah dgn pkai y seksi2.. aku mula terfikir.. tak salah untuk berubah bukan. berubah ke arah kebaikan..

hari jumaat 2hb mac.. aku nekad untuk berhijab.. aku fikir.. aku hanya mahu mencuba.. bila aku dah mencuba.. aku dah x mahu buka nya kan lagi.. Ya Allah KAU kuatkanlah iman hamba mu ini untuk terus berhijab.. doakan lah aku sekali kawan2...

tapi permulaan memang banyak dugaan.. aku berharap sgt aku dapat tempuhi semua dugaan itu..

antara orang yang paling hepy bila aku mahu berhijab adalah ibu aku... mula2 dia ingat aku bergurau.. bila tengok gambar2 dkt fb... dia plak yang excited :)

aku ada kawan yang dapat membantu aku untuk berubah...

aku bersyukur sgt.. aku berharap aku tidak hangat2 tahi ayam saja... :)

bersama kawan yang banyak membantu :)
new me :)
p/s : bukan aku mahu berlagak baik.. tapi hanya mahu berkongsi cerita dan meluahkan apa yang ada :)

4 comments:

  1. Goodluck Cik Wawa.
    btw, awak lebih manis.
    hiks :)

    -ATIE-

    ReplyDelete
  2. dear, Allah always ad utk kita. hope, kamu boleh jd hok lg baik utk msa akn dtg.

    ReplyDelete

klik la.. cute tau..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...