Tuesday, December 13, 2011

OMBAK RINDU

salam semua.. dah tengok cite ombak rindu...wooww..!!! dengar cite ombak rindu dah jadi filem box office kalah cite twilight u.. hehe.. siapa yang dah baca novel ombak rindu? kalau korang nak tahu.. novel first yang aku baca.. OMBAK RINDU la...dulu time tu sekolah lagi.. seingat aku form3 kot.. dah lupa dah..disebabkan aku ni follow novel ni.. dengan excited nyer aku nak juga tengok cite ni kt wayang.tayangan cite ni sepatutnya 1hb dis.. tapi 30hb nov.. dah ada tayangan midnite kat ECM kuantan.. so, dengan bangga aku nak reserved tapi dah full.. so terpaksa lah aku beli tiket tu jugak..kami pergi berlima.. disebabkan yang lain ada test malam tu.. ktorg agak kelam kabut nak ke kuantan.. biasalah kuantan ngn muadzam sejam lebih baru lah sampai.. sampainya kat sana.. kitorg terlewat setengah jam.. agak sedih.. kirenyer kitorg tengok part dorang dah baik dah... sedih kn?
tapi nasib baik dah tahu jalan cite tu.. memang cite ni best giler... walaupun lain gambaran aku time baca novel ni.. tapi memang cite ni sedih..dah dengan segannya aku nak mengaku yang aku menangis tengok cite.. huhuhu..


antara adegan dalam cite ombak rindu..

kalau aku jadi bini aaron aziz mahu aku jeles ni.. hehe
watak lisa dalam cite ni.. cam jahat sikit.. tapi not bad la.. lisa still lawa dan comel...
memang sesuai gandingan aaron aziz dengan maya karim.. sama cantik sama padan.. so sweet..

nanti wawamohd pun nak cari suami macam hariz la.. wahh... so sweet.. mana nak dapat laki yang handsome lepas tu, sweet and romatik..

sape2 tak tengok lagi tu.. g la tengok.. tak ruginya.. :)

No comments:

Post a Comment

klik la.. cute tau..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...