Sunday, August 28, 2011

HARI RAYA

salam n salam sejahtera..

dah dekat raya dh.. lagi 2hari lg.. emm.. raya tahun ntah baju rya aku sempat siap ke x.. haha.. makcik tu stiap kali nak g ambk baju mesti cakap xsiap.. cmne nak rya ni? haha

pose tahun ni..sama ngn pose2 sblm ni.. ada yang lompong.. hahaha.. biasa lah pmpn kan.. normal la tu..tp tahun syukur sangat.. aku blh sambut awal puasa sebab dapat berpuasa.. slalu nye.. lau awl puasa.. ak dah cuti dah.. tapi kali.. syukur sangat.. barulah terasa puasa tu..

dah lama aku tak buka blog ni... ntah bersawang pon kn...hhaaha.. aku bkn nye rjn nk update sbb busy ngn final.. ni ada sempat blh lah update skt..

ok la.. dah dekat2 nak rya ni.. aku nak ucapkan selamat hari raya.. maaf zahir batin.. rya ke4 jmpt la ke umh yer.. :)

No comments:

Post a Comment

klik la.. cute tau..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...