Monday, June 25, 2012

sakit hati

salam semua.. lama sungguh aku tinggalkan blog aku ni kan... bila ada yang sakit hati baru aku teringat nak update.. haha.. it's ok..bukan ada orang nak baca pun.. just tempat aku nak luahkan perasaan je.. nama pun blog kn.
orang cakap kita x boleh suka2 hati je xsuka orang.. betul la tu apa orang cakap.. tapi kita jugak berhak nak pertahankan hak kita. bila kita dilayan cam pe je.. kita juga berhak nak marah or watever. aku bukannya orang yang cepat marah.. aku lebih suka berdiam diri daripada aku terus nak marah2 orang..kira aku ni penyabar gak la.. *ayat nak gedix je* haha..
tapi hari ni memang aku tak boleh nak ase tenang dengan perbuatan seorang makhluk ALLAH S.W.T ni, mungkin lah dia tak suka aku.. but, kamu tak ada hal nak layan orang camtu.. kalau terasa tu jangan plak nak melenting.. terima lah hakikat...
kalau kamu baca mesti kamu cakap benda tadi tu benda kecil.. that's right dear.. tapi cuba kalau benda kecil pastu kumpul2 jadi banyak x? sama lah gak kau menabung gak.. sikit2 lama2 jadi bukit.
tahap kesabaran amat2 lah limit sekarang.. so no wonder la lau aku nak melenting hari ni.. aku cuba hormat kau sebab kau tua pada aku.. tapi ingat bila sorang tu muda dari kau x semestinya dia tak berfikiran macam kau.. so, just think about it, ok?
dah cukup lah.. tak nak merepek lagi.. :)

No comments:

Post a Comment

klik la.. cute tau..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...