Thursday, March 31, 2011

what is in my bag

salam semua korang.. aku baru tau yang aku di tag oleh YSJ di sebabkan di tag.. aku pun terpaksalah selongkar beg aku.. apalah yang ada dalam beg aku... check it out...!!!!

ni lah beg buruk ku.. kemana saje ini lah teman setia ku... bukan maksudnya x ada duit nak beli yang lain.. tapi memang agak x banyak duit nak beli beg mahal.. haha

ok..inilah barang2 yang ada dalam beg aku....x banyak pun..kita mula dari kiri...

1.losyen vaseline.. hehe.. aku rasa losyen tu letak je dalam beg.. tapi pakai nya.. tak pun.
2.casing and solution lens.. biasa lahh.. orang agak kurang nampak ni.. bajet2 x nak pakai spek.. so... pkai la lens.. mana la tahu..tak pasal2 kan ada masalah dgn lens.. boleh ondaspot buka..
3.cekak rambut raben ku......
4.jam tangan...
5.lipstik...maybeline,stage and silkygirl.. aku letak je dalam beg.. sebab aku tau.. aku pantang x ada lipstik..
6.key chain beg aku.. yang aku letak kunci rumah...
7.handphone..
8.MnG purse...

novel pun salah satu penghuni beg aku.. mana lah tau kan.. tiba-tiba..aku kena tunggu sorang2..so,bosan bolehlah aku baca novel kn..


aku tak suka letak makeup aku dalam bekas ke beg makeup.. sebab aku tahu.. aku tak banyak barang makeup...hehehe...itu je la...

nanti .. sape2 yang buat tentang ni juga bgtau ok.. nak tau gak la apa yang ada dalam beg korang.. ner la kot2 ada ayam KFC ke.. hahaha... bye..

No comments:

Post a Comment

klik la.. cute tau..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...